27 reacties

    • Dank u, dat zal nodig zijn. Mijn goesting willen doen op mijn virtueel erf en me dan binden aan challenges, het is meer dan een contradictie.

  1. Ik probeer dit jaar ook terug mee te doen. De laatste tijd zo weinig aan het bloggen dat ik denk dat het niet gaat lukken maar ik kan maar proberen.

      • Een schrijfhoed. Dat kan! Mijn schoonvader (een al heel lang geleden overleden, destijds zeer beroemd, toneelleider) moedigde zijn acteurs voor een voorstelling altijd aan met “Zet hem op! Witte muizen!” Niemand weet wat hij daarmee bedoelde, en het slaat ook nergens op, maar het werkte wel. 🙂

  2. Succes! Ik heb mij voorgenomen om mij niet meer te laten vangen. Ik laat het altijd verwateren, zo van die dinges. Bookchallenge, ideetjes uit het blogboek, plant van de maand, eerste gezicht… oh boy.
    Ik ga al content zijn als ik een beetje terug gelanceerd geraak. Maar hé, ik ben blij dat ik mogelijks 40 dagen interessant leesvoer heb 🙂

Reacties zijn gesloten.