Persoonlijke marketing

Ken je dat, dat je dingen krijgt waar je niet om vraagt? In je mailbox, op straat in de pollekes gedrukt, in winkels, per post…

Mijn jongste dochter wordt eind van de maand 18 jaar. Belangrijke verjaardag. Uiteraard! En dat vinden sommige bedrijven ook.

Gisteren kwam er een klein pakje toe met de post op haar naam. Hoewel, haar naam wel maar de aanspreking was niet zo geslaagd:

fullsizeoutput_280d

Zonder bril had ik de afzender ook niet gelezen en het pakje zelf zei me niet direct iets (ik sla reclame traditioneel over op TV)

fullsizeoutput_280c

Dochterlief vindt de inhoud alleszins de mop van de eeuw:

fullsizeoutput_280b

De bijgevoegde brief met kortingbonnetjes garanderen dat de eerste scheerbeurt zeker een succes wordt.

Enfin, het zal bij de dochter niet de eerste scheerbeurt worden, en ze zal al zeker niet voor publicatie vatbaar zijn πŸ™‚

Met dank aan de paps voor haar vreemde voornaam zeker?

 

Advertenties

17 gedachtes over “Persoonlijke marketing

  1. Mijn zusje kreeg als kleuter eens reclame voor brommers toegestuurd, waarin stond “laat ons de eerste zijn om je te feliciteren met je zestiende verjaardag”, dat klopte in ieder geval ;D

  2. ’t Is erg de laatste tijd. Vrijdag werd hier zowaar een pakket geleverd op ons beider familienamen waarin Viagra en een vibrator stak.
    Allez zeg, wat is mijn madam nu met Viagra?

Wat ben ik blij dat u reageert !

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s