Drie eeuwen

Deze week, op weg naar de proclamatie van de oudste, vertelde de jongste mij heel random dat ze graag 101 jaar wil worden.

“A ja, mama, dan ga ik in drie eeuwen geleefd hebben”

“En als ze me dan komen interviewen (totaal niet bescheiden) dan ga ik vertellen dat ik dat op de dag dat we naar de proclamatie van mijn zus reden, heb verteld aan jou”

’t Is maar dat jullie op 26 november 2100 het nieuws niet zouden vergeten opzetten hé 🙂

12 gedachtes over “Drie eeuwen

  1. Staat in mijn agenda!
    Maar met de vooruitgang in de medische wereld zou het “kind” wel eens gelijk kunnen hebben.
    Of we daar blij mee moeten zijn dat we met z’n allen stokoud worden is nog maar de vraag…
    Fijn weekend!

  2. Ikw ens het haar alvast toe. Als velen daar in slagen zal tegen dan wel heel druk worden op de bol. Maar des te meer toeschouwers bij haar drie eeuwen message ! Wens haar “succes”. Hopelijk blijven haar hersenen voldoende scherp om dit moment for ever te herinneren.

Wat ben ik blij dat u reageert !

