Herinneringen

… aan zoveel mooie dingen (Oorwurm? geen dank!)

Verjaren. Welke rimpels? Ik stuur ze op reis, diegenen die zoiets durven geven. Nog rap wat pruimen verwerken (en laten overkoken en veel smurrie veroorzaken). Ik ben ook weg! Naar zijn huisarts gaan (die van mij is met vakantie) met mijn bloeduitslag. Joepie, ik ga niet dood! Eten in ‘Iepereat’

Fietsen zegt hij! Tegenlicht. De VIP’s zijn vertrokken uit de Westhoek, mijn VIP is er gelukkig nog. Zonnebeke, z’n tuintjes in de vorm van poppies en zijn zonnebloemen. 45km fietsen.

Bergues. Méér dan 200 trappen op het belfort. Duizelig van de draaitrap. Krap daarboven. Abdijruïne. Ommuurde stad. Boterkoekskes ‘in den otto’, véél te straffe koffie op een terras.

Cap Gris en Blanc Nez. Engeland zien en daar ongelofelijk gelukkig van worden. Schoon weer. Met de voetjes in ‘de zjee’. Andere foto’s nemen dan het lief. Buikkrampen van teveel slagroom. Restaurant uit ‘Achter de wolken’. 14904 stappen. Eten op ‘den Berg’ (Zwartberg)

Buiten beeld 3 nachten bij het lief blijven, evenwicht zoeken in samenleven als koorddansers op een slappe koord, graag zien, nog eens 30km fietsen op zondagvoormiddag, een beloofd sterren restaurant dat dan stoofvlees/friet blijkt op een motortreffen in de legerkazerne in Ieper (humor van het lief), de cafetaria van het rusthuis in Vlamertinge runnen, alleen thuiskomen en mij vleien in ‘mijn’ nest.

Content zijn!

 

10 comments

Wat ben ik blij dat u reageert !

