Eindelijk duidelijkheid

Het werd zowat tijd!

Kleine dochter gaat met Kazou naar Noorwegen (wandelvakantie). Niets waar u wakker van ligt allicht, maar ik dus wel (maler die ik ben). De info brochure staat vol onduidelijkheden. Zo was er het niet onbelangrijke feit dat men sprak van een dagrugzak en van de ‘grote bagage’ die op de camping bleef en tegelijkertijd stond bij het item ‘wat is een goede rugzak’ dat alle bagage de volledige wandeltochten moest gedragen worden. Wat dan impliceerde dat er een grote rugzak vandoen was uiteraard. Op de site stond bij bagage echter ook een gewone reistas.

Ik mailde daar al anderhalve week geleden voor naar één van de moni’s. Die antwoordde niet (waarschijnlijk student en nog examens). Vorig weekend mailde ik via de site. Daar vond men het ook niet nodig om extra info te verschaffen. Uiteindelijk belde ik naar het lokaal CM-kantoor waar men mij verbond met Kazou. De dame aan de telefoon deed een beetje smalend tegen mij. Zo van “je gaat toch niet op stapvakantie met een Samsonite-valies”, waarop ik nog eens (een beetje on-)vriendelijk herhaalde dat er onduidelijkheid was over het feit of alle bagage de hele reis op de rug moet getorst worden.

En ‘praise the lord’, ze werden wakker. Onderstaande mail vond ik een uur later al in mijn mailbox:

Je Kazouvakantie naar Noorwegen
kazou.mvl@cm.be
 
Dit bericht is verzonden met hoge urgentie.
15 gedachtes over “Eindelijk duidelijkheid

  1. En dan vraag ik mij dus altijd af of andere mensen zich dan geen vragen stellen of dat er dan echt niemand anders is die dat ook wil weten. Met dank aan jou kunnen ze allemaal in hun zetel blijven zitten alvast. 🙄

  2. hehe, nochtans vind ik dat andere keren redelijk duidelijke informatieverstrekkers 😀 (heb er al wat reizen bij geboekt voor het werk)

Wat ben ik blij dat u reageert !

