Brain dump

‘k heb hoofdpijn – twee dagen na elkaar proclamatie dat is echt teveel – toch maar weer een paar getuigschriften bij om aan mijn ‘volle mens zijn’-lijstje toe te voegen – regenbroek niet vergeten voor op reis, shit de kleine moet die mee hebben naar Noorwegen – waarom antwoorden die van CM nu niet op mijn bagage-vraag – toch maar eens beginnen met pakken – eerst die drie manden strijk nog te lijf gaan – verdomme mijne kop! – kaart gekocht voor grote dochter haar slagen maar ze nog niet geschreven – 40 kleine zakdoeken in de badkamerlade (waarom tel ik die nu toch?) – kleine dochter gaat de grote strijken zegt ze – mijn huis moet nog proper vooraleer op vakantie te vertrekken (alsof ze de vuilte zouden komen stelen bij afwezigheid) – creditkaart nog nazien (is een prepaid exemplaar niet verbonden aan een rekening) – goed nieuws dat CM ons een volle eurocent/km meer waard vindt vanaf 1 juli – straks kan ik daarmee gaan rentenieren 🙂 – ho, ho en de staat vindt mij zelfs €20 meer waard (index) – reservesleutels fiets niet vergeten op reis – banden van de wagen nog laten bijblazen – de energie vretende trien stopt met naailessen, yes! – één van de niet-energie vretende naaicollega’s is zalig verliefd (ook jonge weduwe, het is haar zo gegund!) – ze zullen not amused zijn bij de dispatch van het vrijwilligerswerk als ik zeg dat ik nog een voormiddag niet beschikbaar ben wegens Franse les – ’s avonds les volgen is slecht voor deze oma haar nachtrust 🙂 – ogentroost bestellen (toch iets dat helpt voor pollenklachten) – schat, ik mis u! – zou ik een badpak meedoen op reis? – gras nog afrijden voor vertrek (enfin, het opgeschoten onkruid dat erin staat) – de tranen van kleine dochter en haar studiekeuze – oudercontacten, zucht! – wandeling gisteren om diezelfde dochter haar wandelschoenen in te lopen is geslaagd (lees: geen blaren) – zou ze straks  ‘neuten’ over het onvermogen van de kapster om haar wensen uit te voeren, of zou het goed zijn? – die hoofdpijnpil begint precies te werken – waarom heeft het nu weer niet geregend hier? – regenbak bijvullen bijzetten op het lijstje voor de homesitter – app van Booking.com op mijn telefoon installeren – voorraad beestjesvoer (kippen/konijn) nazien voor vertrek – diepvriezer organiseren – foto’s van oude laptop nog proberen recupereren – nieuwe laptop meedoen op reis – waarom laat ik die nu niet gewoon thuis? – naaikamer opruimen – verdomme buurman, stop met zagen (letterlijk, niet figuurlijk) mijn hoofd jong! – Bullet Journal handleiding nog recenseren – zou zo’n bujo beginnen mijn hoofd wat minder alle kanten laten uitschieten? – wie vertelt er in ons dorp dat ik geen vrijwilligerswerk meer doe? (ouwkes in paniek – stomme roddelaars) – weerbericht mijn en dochters’ reisbestemming checken – slaapmatje vragen aan Bruno – wat als ik nu eens niet meer terugkeer van reis. Ik heb nog altijd geen nieuwe wilsbeschikking geschreven – ach mens, ik word zo moe van u, stop met malen!

21 gedachtes over “Brain dump

  1. Hier de laatste anderhalve werkweek vóór onze roadtrip naar het zuiden, maar de oudste vertrekt dit weekend al op kamp, en we gaan eerst nog een nieuwe woning bekijken, wat als we die leuk vinden, etc. etc. etc. Om maar te zeggen: zou ook deugd hebben van zo’n braindump. En/of een bullet journal. Courage! 🙂

  2. Wij blijven ook thuis… of ik daar nu blij of treurig om moet zijn… ik ben er nog niet uit. Maar zo’n kopzorgen voor vertrek mis ik niet. Of dat dan betekent dat ik geen kopzorgen heb? Ik wou dat het zo was, zelfs zonder vertrek malen de dingen door mijn hoofd. Dat arme hoofd van ons. Mijne ruiter is oververmoeid zou de lesgeefster van timemanagement zeggen. Jouw ruiter (je hersenen) lijkt me ook wat vermoeid… ik wens je dan ook wat rust toe :).

  3. Wow – heerlijk om te lezen dat ook bij anderen dat malen kan blijven duren. Grappig ook, al die gedachten. Ze zijn een beetje relatief hé (nu ja, dat van die zakdoeken mss niet 🙂 En die dochter moet gewoon verder doen met haar studies!)

  4. Pingback: Ik bujo, jij bujot, wij bujo-en? | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

