Van de hak op de tak plogje

 

Speciaal onkruid (wat is dit eigenlijk, het lijkt wel kool) in de tuin. ‘Engaged to be married’ of zoals die van mij ‘geringeld en gesjoareld’? Het was in elk geval (voor het onkruid) ‘tot de dood ons scheidt’

 

Eco-naaien, ofte: ik ben een gierige doze. Versleten handdoeken omtoveren tot wegwerpwashandjes voor op reis (dan moet je deze die in de aanbieding zijn bij Aldi niet kopen) De restjes van de handdoeken zijn ontschminkingsdoekjes, ook al voor de vuilbak achteraf.

fullsizeoutput_2022

Tijd hebben voor twee en naar Kortrijk gaan. Hij vanuit zijn thuishaven met de trein, ik een deel met de wagen en de laatste 19km met de fiets. Samen een hapje gaan eten en in de namiddag nog koffie met dessert nuttigen. Het is goed toeven bij de Grootjuffrouw in het begijnhof!

fullsizeoutput_2025

 

Een recensie-exemplaar aanvragen nadat Kelly de eerste keer over haar nieuw ‘kindje’ sprak en dat nog krijgen ook. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken zeker? Toch een beetje kwaad dat de boeken allebei vuil zijn (precies of iemand met zand aan de handen ze heeft ingepakt) en ezelsoren hebben. Het maagdelijke van een nieuw boek is er op die manier al volledig af ๐Ÿ˜ฆ

Eens ik de inhoud bekeken heb schrijf ik er uiteraard nog over en wie weet geef ik de boekjes dan wel gewoon weg.

fullsizeoutput_2026

Love the humor van dit interimbureau!ย Menckย zal wel een goeie baas zijn zeker? ๐Ÿ™‚

23 gedachtes over “Van de hak op de tak plogje

  1. Leuke post.
    Indien je de bulletjournalboekjes zou doorgeven, dan ben ik alvast kandidaat om ze ook eens te screenen en te reviewen (ben benieuwd of ik me erdoor zou laten verleiden. Nu nog niet eigenlijk, maar wie weet toch wel want eigenlijk hou ik wel van boekjes en schoonschrift ๐Ÿ˜‰ )

  2. Pingback: Ik bujo, jij bujot, wij bujo-en? | second part of my life

  3. Pingback: En we hebben een winnaar! | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

