Omdat ze later ook nog een wereld willen

… zijn de dochters onderweg naar Brussel voor de anti-Trump betoging.

fullsizeoutput_2017

Naïeve gedachte of niet, ik heb naarstig geholpen aan het spandoek. Stof snijden, overlocken, zomen voor bamboestokjes en gezellig samen kleuren aan de keukentafel.

God bless America mijn twee kostbaarheden daar in die betoging!

18 gedachtes over “Omdat ze later ook nog een wereld willen

    • Inderdaad. Ik had me al voorgenomen om mee te gaan van zodra ze allebei gingen, maar deed het uiteindelijk toch niet. Vooral voor de 17-jarige was het heel indrukwekkend om daarbij te zijn.

Wat ben ik blij dat u reageert !

