Nieuw speeltje (2)

Fijne trillingen, zoemend geluid, comfortabel zitten, natuurgeluiden en het lief zijn stad op de achtergrond.

Ik ben er even zuinig op als op een goed boek, af en toe een pagina lezen, want het genot mag niet te snel overgaan!

Eindelijk is hij er!

En wat rijdt hij goed …

mijn nieuwe fiets 🙂 🙂

Het eerste (nu niet meer zo) nieuw speeltje is er zowaar jaloers van.

Me happy!

26 gedachtes over “Nieuw speeltje (2)

    • En ik de vorige weken maar denken dat ’t lief aan het overdrijven was met zijn loftrompet over zijn fiets. Helemaal niet jong. Ik had gisterenavond na de fiets af te halen maar een ritje nodig van een 9-tal km om helemaal verkocht te zijn.

  1. Pingback: Het was niet wat het leek – second part of my life

  2. Pingback: Hij** trapte het af zonder mij | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

