Het ‘Airbezen’ project

Een vervolg op dit

fullsizeoutput_1edc

En zo staat ze te blinken, op mijn terras, de aardbeiplant:

fullsizeoutput_1ed6

Ik heb haar bevolen om zich hier helemaal thuis te voelen, mij lekkere ‘fraizen’ (zo noem ik de vruchten in mijn dialect, de dorpsbewoners spreken van ‘errebezen’) te bezorgen en via de blaadjes aan de wetenschappers te vertellen dat mijn buren veel te veel hout stoken (wat uiteraard in de zomer niet gaat lukken, dju hé)

Naar aanleiding van een reactie van Matroosbeek gisteren wil ik nog zeggen dat er een ‘kobbe’ op de plant zit, nog een voordeel van met een fototoestel plaatjes schieten.

7 gedachtes over “Het ‘Airbezen’ project

  1. Komt wel goed. Aardbeienplanten zijn robuust. In onze tuin gaan ze het derde jaar in. (In hanging baskets.)
    Bon. En wil er dan nu iemand eens een slagroomplant op de markt brengen?

  2. Pingback: Het alfabet van het leven (4) | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

