Iemand uitlachen, dat doe je niet!

Dat leert een mens toch aan zijn kinderen nietwaar.

We zijn natuurlijk ‘maar’ mensen en daardoor kroop er even een foutje in de programmatie van mijn brein gisterenavond.

Ik ben zoooooo blij dat er geen beeld bij de klank is!

Wat was er nu gebeurd?

Wel, de oudste, het groene meisje (niet neerbuigend bedoeld!) had dringend nood aan nieuwe schoenen. Zoals in de oude helemaal opengescheurd en niet meer naaibaar, dus moest ze er nu wel werk van maken.

Ze vond er uiteindelijk een paar bij Eco Vegan Shoes (zéér ecologisch natuurlijk, ze worden per direct met een camionetje vanuit Nederland geleverd) met de boodschap erbij of ik die wou bestellen.

Wetende dat ze echt geen tijd heeft om naar de winkel te gaan en daar ook ‘haar’ schoenen niet gaat vinden, deed ik wat ze vroeg (meteen een cadeau voor de meer dan puike uitslag die gisteren online stond, zijnde maar één vak onder de 18/20).

Het was avond, ik was niet echt meer alert, dus zag ik maar nadat de bestelling betaald was dat ze eigenlijk veiligheidsschoenen had gekocht, compleet met stalen tip. Een wijf met ballen, die dochter van mij 🙂

Toen ik dat aan de jongste ging vertellen, ontsproot me bovenstaande lachsalvo.

Groot was mijn opluchting toen me vanmorgen een mail bereikte dat de schoenen niet voorradig zijn (voor onbepaalde tijd), met een voorstel tot een alternatief of mijn centen terugkrijgen. Correcte firma dat wel!

Op die manier kon dochter toch een ander paar kiezen op de site, nog altijd stevig maar toch meer aanvaardbaar.

Waar is in godsnaam mijn Poppemieke toch gebleven?

19 gedachtes over “Iemand uitlachen, dat doe je niet!

  1. Stoere meiden dragen schoenen met stalen toppen, dat spreekt voor zich.
    Tiens, bij mij is er wel beeld bij de klank. Waarom liep jij in ondergoed door het huis, Eilish?

Wat ben ik blij dat u reageert !

