Ménage à trois

Verdorie toch, ik moet hem tegenwoordig delen die van mij en hij valt op de mannen 😦

Roodgloeiende liefde bovendien, soigneren in het kwadraat en ik blijf beduusd toekijken.

Gelukkig gaat het maar vier jaar duren! Want dan verkoopt hij hem weer, zijn Fiat 500 Rosso Amore

Oef!

Stiekem gaat mijn jongste nu beginnen sparen tegen over vier jaar…

Ondertussen blijf er maar een liedje door mijn hoofd spoken:

You’re one of those guys who likes to shine his machine
You make me take off my shoes before you let me get in
I can’t believe you kiss your car good night
Now come on baby tell me, you must be joking, right?

19 gedachtes over “Ménage à trois

  1. Wel die Fiat 500, dat is eigenlijk iets meer dan een wagen, waar je zomaar van A naar B mee rijdt. Het is een kleine stadswagen met een identiteit die hij uitstraalt. Loop er eens rond je zal meteen merken dat dit karretje uitdagend naar je lacht. Na enkele dagen in het bezit te zijn van de kleine Italiaan,zou ik hem echt niet meer willen missen. Uiteraard is dit geen familie wagen! Maar voor een alleenstaand iemand of zelfs een gezin dat uit 2 bestaat, is dat een wagen die groot genoeg is om vlot in het verkeer te bewegen. Gewoon worden aan dit wagentje? Net als zijn eigenaar, is deze 500 een even gek Italiaans icoon.

  2. Pingback: Liefste (smartphone-)dagboek | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

