’t Is weer voorbij die mooie zomer

Al denkt het weer daar gelukkig nog even anders over!

Ik neem je foto-gewijs mee doorheen de kleine momenten :

Er was nieuwe liefde in huis, en we zagen dat het goed was

unnamed-1

 

Ik zag piano spelen in het station van Avignon, het was roze T-shirt alarm in Girona, we sliepen authentiek in Tarragona, mijn lief had tijdens onze reis eerbied voor mijn steeds grijzer wordende haren

 

We gingen beber y comer in mooie etablissementen, zetten elk een scherm open in de XL Apple-winkel (ik mijn blog, hij zijn stad) in Barcelona

Er waren aparte menu’s en een fantastisch zicht vanuit onze hotelkamer 😦 in Montpellier

De zomer was ook een beetje blauw, getuige dit mooie bankje en mijn hoed die me ontelbare keren heeft vergezeld

En ik haalde stoten uit met mijn gordijnen (ze scheuren, rolzomen en anders ophangen) waardoor het nu veel klaarder is in mijn woonkamer

En is dat alles ?

Neen, gelukkig niet. Er zijn nog ontelbare momenten die ik bewaar in een apart hoekje van mijn bovenkamer. Kleine gelukjes, groots genieten, fantastische en hilarische gesprekken met de kroost, …

Alsof de mindere momenten nooit bestaan hebben.

19 gedachtes over “’t Is weer voorbij die mooie zomer

Wat ben ik blij dat u reageert !

