Wat er zoal niet uitkomt bij een grote kuis

Dhr Pannenkoek gaat verdorie trots op mij zijn 🙂

Een al heel oud ‘vertelselke’ :

VERGISSING DER SCHRIJFWIJZE

Het betreft een jonge Britse man die verloofd is met een Vlaams meisje. Hij leert spoedig de Vlaamse taal en heeft in zijn verlof leren schaatsen. Hij schreef een brief aan zijn verloofde maar kon zich het juiste woord voor schaatsen niet meer herinneren.

Dit is wat hij schreef :

Darling,

Het is me een genoegen dat ik u laat weten dat ik het zeer goed stel en in blakende gezondheid verkeer, wat ik namelijk van u ook verhoop.

Zoals ik reeds schreef, leer ik het schijten aan. Het schijten is niet zo gemakkelijk als u wel denkt. Gelukkig heb ik een goede leermeester die mij het schijten aanleert. Hij is kampioenschijter!

De eerste dag dat ik scheet ging het niet al te best. Ik waggelde en viel, het ging zo moeilijk om me recht te houden. Toen ik de ganse dag gescheten had, was ik zo vermoeid dat ik de volgende dag geen zin meer had om te gaan schijten.

Maar toch, iedereen, groot en klein schijt hier dat het een plezier is om te zien. Zodanig dat ik de verleiding niet kon weerstaan om mijn schijten aan te trekken en opnieuw te beginnen.

In het begin was ik nog wat stijf, maar stilaan kwam ik weer in actie.

Nu schijt ik al op één been en draai al schijtend in het rond. Gisteren heb ik nog een meisje omver gescheten en weldra zal ik sprongen kunnen maken.

Ik hoop dat we samen ook eens gaan schijten!!

Veel liefs,

Uw schijterken

12 gedachtes over “Wat er zoal niet uitkomt bij een grote kuis

  1. Dat doet mij denken aan september, toen de kindjes thuiskwamen met mededelingen zoals “je moet hier niet pipi zeggen, maar maar één keer pi. Raar hé” en “Mama, ik was een liedje aan het verzinnen en ze zeiden dat poepoepoepoe heel erg stout was, waarom?”. ’t is een leuk verhaal over het skijten. En dankjewel voor de flashback 🙂

Wat ben ik blij dat u reageert !

