Hiep, hiep hiep!!!

Al ben ik nog niet zeker van die HOERA 😦

Of toch.

Ik MAG morgen 47 jaar worden.

Dat dat toch al dicht bij de 50 komt wisten de dochters me elk op een afzonderlijk moment te vertellen.

Ja, ja, en dan ? Ik ben stiekem al aan het sparen voor de fuif die ik dan ga geven πŸ™‚ !

Ik weet zeker dat er hier twee gaan freaken morgenvroeg, want ze zullen weer vergeten zijn om een verjaardagskaart te kopen. (en dan vinden ze in een lade van het dressoir die pak ouderwetse bloemekeskaarten die ik in stock had voor de schoonouders. Wedden ?)

Maar ach, het cadeau is al in de sacoche. Daar kwamen al tweeΒ versgebakken broodjesΒ uit (met dank aan grote broer voor de tip, want ik zie nooit reclameblaadjes)

13494945_1577345009232001_598239386437841908_n

Ouwe mensen kunnen toch wijze praat verkopen nietwaar ?

37 gedachtes over “Hiep, hiep hiep!!!

  1. En ouder worden is juist mooi toch?
    Wees blij dat je oud mag worden! Vier het!!
    Jong sterven is geen optie toch?
    Dus vier en geniet van de mooie tijd die je mee mag maken.

    Gefeliciteerd met je 47ste verjaardag!
    Op naar de volgende 47 mooie toekomstige jaren!

  2. Gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Dat van die kaartjes herken ik…..maar eej…bloemekeskaartjes zijn soooo vintage dus helemaal in πŸ™‚
    Geniet er van !

  3. Hieperdepiep hoera, gelukkige verjaardag! Ik wens je een pracht van een dag toe om je nieuwe jaartje mee te beginnen.
    Ik besef net dat ik op ongeveer dezelfde leeftijd als jij mama geworden ben πŸ™‚

Wat ben ik blij dat u reageert !

