Weer thuis

Na 12 dagen reizen.

Of de dochters mijn bed konden opmaken tegen dat ik thuis kwam, had ik liefjes gevraagd. MIJN lakens lagen vers gewassen klaar.

Met veel gegiechel werd ik echter naar boven gebracht. Om dit te zien :

IMG_8367

Mijn ouderwets beddeke, vrolijk getooid ๐Ÿ™‚

Ze hebben dat goed gedaan, die meiden van mij tijdens mijn afwezigheid. Op een paar details na dan…

 

19 gedachtes over “Weer thuis

Wat ben ik blij dat u reageert !

