De jeugd van tegenwoordig

Doet véél meer dan lui zijn/zuipen/uitgaan/teveel geld uitgeven/van hotel mama profiteren, …,voetballen, lopen, zwemmen, tekenen, …

Grote dochter speelt al lang in ‘Jong symfonisch Gent’ en ze zijn daar nog op zoek naar nieuw bloed.

Ik kopieer en plak voor het gemak een FB-berichtje :

Jong Symfonisch Gent werft aan!

Jong Symfonisch Gent zoekt nieuwe orkestleden voor seizoen 16l17.

Voel jij het na het bekijken van onderstaand concertfragment ook kriebelen? Mail dan snel naar elly.deflo@telenet.be voor meer info!

Alle info over het orkest vind je op
http://amaj.vlaanderen/vaste-orkesten/jong-symfonisch-gent/

https://www.youtube.com/watch?v=gK4vzZBEgCw

Het filmpje geeft een fragment weer van het laatste concert.

Schoon toch niet, die jeugd van tegenwoordig?

11 gedachtes over “De jeugd van tegenwoordig

  1. “De jeugd van tegenwoordig” wordt veel te vaak in de mond genomen! Er was vroeger ook “uitschot” toen onze ouders en grootouders jong waren…
    Je mag terecht ontzettend trots zijn!! 😀😀

    • Ze zijn in mijn ogen op veel vlakken bewuster denk ik (milieu, voeding, politiek bvb, enfin die van mij toch)
      Beter dan onze generatie, dat weet ik niet. In alle generaties zal goed en kwaad wel vertegenwoordigd zijn zeker ?

  2. De jeugd van tegenwoordig is fantastisch!! En ik kan het weten.Er lopen hier een paar exemplaren rond. Ik vraag me soms af waar die negatieve berichten vandaan komen??

Wat ben ik blij dat u reageert !

