The Pannenkoekchallenge (12)

Onder het motto het moet niet altijd ver zijn : levende ‘versche’ foto’s genomen tijdens mijn eigen challenge. Die van het 10000 stappen halen per dag.

Landschappen die van mijn dorp een boerendorp maken :

Vandaag inclusief een ietwat boos wolkenspel waar, gelukkig voor mij, geen druppel uitviel.

Ongeveer een vierde van mijn wandeling was op niet verharde ‘trage’ wegen. Mensen die nooit de benenwagen nemen weten die vaak niet eens liggen en dat maakt ze juist meer dan de moeite !

20160515_102443

Dit zijn foto’s genomen met de smartphone, ik moet nog leren om mijn kleine Canon eens mee te nemen als ik op pad ga. Dat zou de kwaliteit van de foto’s een stuk vooruit helpen.

12 gedachtes over “The Pannenkoekchallenge (12)

  1. Pingback: Ik ben het kwijt. | bentenge

Wat ben ik blij dat u reageert !

