Laat ons een boom

Of heel wat bomen in dit geval, en schrijf je uit op de site van de Gouden Gids.

Dan krijg je die onnodige dikke telefoonboeken niet meer aan huis geleverd. Who needs them anyway in deze digitale tijdperken ?

uitschrijflink Gouden Gids

Het kan zijn dat het voor jouw regio net te laat is, mijn gemeentenieuws (en ik val onder de grote zone Gent) zegt dat ik kan uitschrijven tot 24 mei.

Doe het in elk geval. Is het voor nu te laat, dan krijg je alvast de volgende edities niet meer op de deurmat.

Doe het voor onze kiendjes en kleinkiendjes en voor onze toch al zo ver verklote aarde.

En dankuzeer !!

18 gedachtes over “Laat ons een boom

  1. Ik denk dat wij dat ooit al eens gedaan hebben, want wij krijgen de gouden gids niet meer. Nu ik erover nadenk, kan ik me echter niet herinneren dat ooit stopgezet te hebben. Maar hey, het komt goed uit :-).

  2. Hij past niet door de brievenbus bij ons, dus als je niet thuis bent wanneer ze langskomen, heb je pech. En dat is maar goed ook, wat een onzinboek was/is dat zeg!

  3. Volgens mij bestaat het hier in Nederland al jaren niet meer. Ik zie het lompe geval bij mijn moeder in Oostwinkel nog steeds liggen, maar zij kan er ook niets mee want de letters en cijfers zijn te klein – ook voor mij!

Wat ben ik blij dat u reageert !

