#The Pannenkoek-challenge (3)

IMG_2428

We schrijven 1 augustus 2013 en we zijn ‘en famille’ op een snikhete dag een mini tour-de-France aan het doen langs de ‘wonden’ van WO-I.

De foto is genomen vanop een toren die eind het kerkhof staat. Dit was zeker niet het mooiste kerkhof, maar het lappendeken dat het landschap maakt vind ik er mooi aan.

Geheel uitvergroot en uitgeknipt en daardoor helemaal onscherp nam één van de dochters ook deze foto daar :

IMG_2408

Ene die ik koester …

Deze foto’s herinneren me aan een mooie dag samen die helaas zeer triest eindigde toen mijn lief zijn moeder levenloos aantrof in haar huis bij thuiskomst.

13 gedachtes over “#The Pannenkoek-challenge (3)

  1. Prachtige foto van dat lappendeken en die van jullie beiden is ontroerend in zijn eenvoud. Zelfs al hangen er nu ook andere herinneringen aan vast…

Wat ben ik blij dat u reageert !

