#Boost your positivity : tijd voor een recept van de blogmeeting

Vragen staat vrij, zeggen ze wel eens, daarom dus dat ik het recept opvroeg van de wortelcake aan  Coeur Catering

Fwd: recepten blogbrunch

Aan: eilish1969@hotmail.com
wim@coeurcatering.be
Dag Eilish
ik was u dit recept nog verschuldigd.
Ik veronderstel dat je met het cake-achtige dessert onze wortelcupcake bedoelde?
Ingrediënten:
240 g zelfrijzende bloem
240 g suiker
200 ml zonnebloemolie
3 eieren
300 g geraspte wortel
zout
kaneel
meng de bloem en suiker,
voeg de eieren één voor één toe
voeg straalsgewijs de olie toe zodat deze mooi bindt.
Mix het mengsel tot een mooi geheel.
Roer de geraspte wortels toe en smaak af met zout en kaneel.
Vul papieren cupcake vormpjes 2/3 vol en bak af in een voorverwarmde oven van 185° gedurende 8 minuten.

maak zelf leuke variaties door diverse noten of gember aan toe te voegen of deze af te werken met zeste van citroen of verse mascarpone

Met culinaire groet,

Wim De Bruyne
0479 329 530
Coeur Catering – Molenwalstraat 25 – 9030 Gent
Mochten we toch nog niet genoeg ‘gesmoefeld’ hebben met de feestdagen, dan weten we weer wat maken. Het moest maar zo lekker niet geweest zijn !!
12 gedachtes over “#Boost your positivity : tijd voor een recept van de blogmeeting

  1. Tju toch, heb ik naast fijne mensen blijkbaar ook weer erg lekker eten gemist. Is het nu heel erg cru van mij om te hopen dat de volgende pas in september doorgaat zodat ik er weer bij kan zijn? 😉

  2. Ik was er niet.. maar ik ga zeker die wortelcake eens uitproberen.
    Ooit at ik een stukje bij AH.. en dat was njammie.
    Thx voor het recept 🙂

Wat ben ik blij dat u reageert !

