I’m nothing special

… in fact, I’m a bit of a bore

But everyone listened when I (we, kleine dochter en ik) started to sing

Je weet wel, onder zachte dwang

Op dit podium trouwens :

20151217_140305-1

En zonder pluimen in mijn gat, noch op mijn hoed, maar wel elders :

20151217_155453-1

I’m so gratefull and proud, dat ik het gedurfd heb, tiens !

Dus …

THANK YOU FOR THE MUSIC !

(De Eddy Wally’s, Louis Neefsen, Marva’s en … waren ons al voorafgegaan)

19 gedachtes over “I’m nothing special

  1. Pingback: Waar blijft dat schaamrood? – second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

