#Boost your positivity en meteen ons ego

Of om het met de quote van de dag te zeggen (van Tiny) “we zijn allemaal aandachtshoeren”

Natuurlijk schrijven we niet alleen voor onszelf, het doet inderdaad deugd als er een beetje respons komt ook.

Dat het fijn was de brunch zeg ik u. Dat twee mensen me zeiden dat ik er zo goed uit zag, terwijl ik vrijdag nog vertelde tegen het lief dat ik deze week geschrokken was van de gigantische wallen onder mijn ogen toen ik mezelf weerspiegeld zag in mijn autoruit.

Ah ja, ik trok mijn buik in hรฉ, dat zal het geweest zijn ๐Ÿ™‚ Er waren er nochtans die dat niet deden, zonder schaamte dan nog, en terecht :

Romina en Kelly

twee moeders in spe met ‘ingebouwde’ dochter ๐Ÿ™‚

Dat we op een mooie locatie waren ook :

En het eten ook nog lekker was (broodjes, fijn beleg, slaatjes, Danone-producten, lekkere dessertjes)

En dan het gezelschap.

Doordat ik veel te vroeg was en het nogal belachelijk vond om in mijn wagen te blijven zitten op de parking, zag ik iedereen zowat arriveren. Op die manier ontstonden er ook spontane gesprekken met onbekenden. En dan waren er nog de bekenden van de vorige brunch en virtuele bekenden waar we nu een echt gezicht kunnen op kleven, die het geheel helemaal de moeite maakten.

Het lijstje te lezen blogs is ook weeral wat uitgebreid, alsof ik daar nog niet genoeg tijd mee verdoe. Maar ja, het moet maar zo leuk niet zijn!

Bedankt aan diegenen die dit mogelijk hebben gemaakt. Herhaling mag altijd ๐Ÿ™‚

 

 

13 gedachtes over “#Boost your positivity en meteen ons ego

  1. Quote van de dag, haha! Ik heb me weer laten gaan… Maar ’t is waar hรฉ.
    Je zag er prachtig uit met je blauwe kleedje, echt, en het staat je goed. Als jij heel de tijd je buik introk, heb ik dat niet gemerkt en je bleef ademen. Ferm hoor! ๐Ÿ™‚

  2. Je weet toch dat autoruiten, wegens hun welving, de waarheid gigantisch geweld aandoen. Nodeloze zorgen, kortom.

    “Allemaal aandachtshoeren.”
    Zo, de mannen waren eens te meer rijkelijk afwezig.

  3. Ik ben die wallen ook nergens tegengekomen hoor, als die er al waren heb je die heel netjes aan de autoruit laten plakken. O ja, waar moet ik trouwens tekenen voor die herhaling?

Wat ben ik blij dat u reageert !

