Het leven zoals het (helaas) soms is

HoGent-parking

Een mindervalide signalisatie @Parking HoGent.

Wie belt de takelwagen ?

Vijf minuten later heb ik me (met mijn kaart van het minder mobielen vervoer) geparkeerd op de strook voorzien voor de brandweer, kwestie dat mijn krukkenlopende dochter niet te ver moest ‘pikkelen’

18 gedachtes over “Het leven zoals het (helaas) soms is

  1. Lang geleden, parking shoppingcenter,…..ik en mijn zus en mijn gehandicapt nichtje,…aangesproken door een oude man omdat we gebruik maakte van de gehandicapte plaatsen,…de kaart was van ons bomma en het nichtje was niet gehandicapt volgens hem, de sondevoeding was een detail denk ik,……we lieten hem, maar toen we een uur later werden afgeroepen en we ons moesten komen verantwoorden bij de politie, ben ik uit mijn dak gegaan, mijn nichtje zat in een rolstoel en had sondevoeding, kon niet zelfstandig rechtzitten en wij hadden echt wel recht op die plek,……ik hoop dat die man zich schaamde,….

    • Vandaag nog eens bekeken (ja, dat ding staat er nog, ook al heb ik al een mailtje gestuurd naar de directie) dat is niet zo evident (lees : voor een frêle vrouwke) om zoiets te verplaatsen

Wat ben ik blij dat u reageert !

