#Boost your positivity : mogen proeven, YES !

Toen ik 14 dagen geleden een artikel las in Knack over ‘groentennootjes’ was mijn belangstelling direct gewekt. Snacks die lekker zijn en mij geen overdosis aan calorieën geven, dat wou ik wel eens proeven!

Ik deed wat ik nog nooit deed, en misbruikte mijn blog om stalen aan te vragen aan Princess Green. Groot was mijn verbazing dat ik een kleine twee uur later al een positief antwoord in mijn mailbox vond.

Hoe fijn was dat zeg! En het werd nog beter toen amper 4 dagen later (weekend inbegrepen) er al een pakketje geleverd werd.

IMG_7968

Ik kreeg de hartige Nacho-smaak en twee zoethoudertjes nl Sesame&Honey en Choco.

Klinkt niet slecht zegt u ?

Het zag er ook niet slecht uit als knabbel op de salontafel (aangevuld met nog wat eigen kweek) :

IMG_7986

De nacho-smaak is lekker, en deed me bovendien niet schrokken alsof ik in geen 14 dagen eten gekregen had, zoals dat met een zak chips wel is. Ik had ook achteraf geen schuldgevoel om het knabbelen en geen zwaar gevoel op de maag zoals je bvb bij teveel noten eten kunt hebben.

Als smaakmaker bij een pasta of crunch in een slaatje dient die hartige versie ook goed. Mijn vegetarische dochter kan er maar wel bij varen.

De Sesame&Honey-smaak werd omschreven als ‘net Honey Pops’ door kleine dochter, en grote dochter vond dan weer dat de Choco-variant naar M&M’s smaakte. Maar wetende dat er iets gezonds en voedzaam binnenin zit, geeft toch wel een meerwaarde.

Zou ik deze snacks nu ook nog kopen : Ja! Alleen jammer dat ze momenteel enkel nog maar bij Carrefour(Hyper) te krijgen zijn, en laat dat nu niet de winkel zijn waar ik vaak boodschappen doe.

Toch een dikke merci aan Daan@PrincessGreen om te mogen proeven!

8 gedachtes over “#Boost your positivity : mogen proeven, YES !

  1. Groente die naar chocola smaakt: zoiets lijkt me toch niet 100 % plantaardig.
    Doe mij maar wat rauwe bloemkoolwolkjes en wortelstaafjes. Wel met een cocktailsaus, graag.

Wat ben ik blij dat u reageert !

