Hopelijk hebben ze het nu begrepen

Test aankoop

Of zou het in al mijn colère te lelijk geschreven zijn ?

En of ze sporen nalaten …

En dat voor een organisatie die opkomt voor de consument.

Voilà, gal gespuwd.

Als ik tegen morgen de hashtag-toets gevonden heb op mijn Mac, dan doe ik weer mee aan de ‘boost your positivity’. Tips zijn welkom, want al diegene die ik vind op het internet schijnen niet te werken op mijn klavier.

24 gedachtes over “Hopelijk hebben ze het nu begrepen

  1. Jij grof? Nee hoor, zij grof. Hopelijk helpt het.
    Wat betreft die hashtag lees ik mee voor een simpele toetsencombinatie, bij mij lukken al die internettips ook niet. Je kan wel ergens instellen dat je bovenaan (naast je klokje en batterij-indicatie) een toetsenbordje ziet. Als je daarop klikt kan je kiezen tussen “toetsenbordweergave” en “tekenweergave”. Het laatste moet je hebben, en dan “interpunctie” kiezen. Op rij 9 staat de hashtag.

  2. Testaankoop is wat mij betreft één van de ranzigste organisaties die er zijn. Een consumentenorganisatie die zelf wel mensen mag spammen met reclame.
    Ik snap niet dat er mensen zijn die daar geld willen aan geven

    • Wel, ik beken : Ik heb ooit een abonnement gehad voor een jaar, in dat jaar hebben ze mijn domiciliëring tweemaal in de hoogte aangepast, dus van zodra ik er vanaf kon heb ik dat ook gedaan. Mij hebben ze nooit meer aangeschreven trouwens.

  3. Hoe vreemd: # niet te vinden op het klavier van je Mac. Is dat een iMac? Bij mij staat die uiterst links op mijn klavier: shift @ geeft zonder enig probleem #. Zoek anders een met ‘toestenbordweergave’ (dat vind je als je klikt helemaal boven je scherm op het embleem van een land, normaal gezien de Belgische vlag). Je kan ook slepen: open ‘tekenweergave’ en dubbelklik op # . Dan krijg je het ook in je tekst. De hashtag staat bij interpunctie.
    Test-Aankoop zou beter eens een test doen over ongenodigde reclame: ze zullen dan misschien begrijpen hoe ergerlijk ze eigenlijk zijn. Het heeft bij ons ook jaren geduurd voor men eindelijk door had dat mijn pa overleden is. Al komen er nog altijd rekeningen op zijn naam, tot ergernis van ma.

Wat ben ik blij dat u reageert !

