De nieuwe #boostyourpositivity campagne

Een mega JUICH en HOERA ! We mogen weer ons soms mega-saaie leven boosten !!

Om te beginnen mogen we onze ochtenden delen.

Ik wou dat gisteren al doen, maar toen besloot de slimme telefoon om de dommerik uit te hangen en liep mijn wekker niet af. Dus verliet ik om 7u22 mijn bed terwijl ik mijn voeten al om 5u45 op de grond had moeten zetten. Hashtag eet rap iets, was je dochter haar haar, breng haar naar school met 1001 wegenwerken, geraak nog in de naailes, ZUCHT !

Gelukkig was deze morgen een andere, dat kon ook moeilijk anders met 3 ! wekkers die stonden.

We (kleine dochter en ik) stonden dus om 5u45 naast ons bed. De machine van dat vroeg opstaan loopt na 1 maand school al wat soepeler (als de wekker meewil natuurlijk) Het komt er op neer dat we elk ons ding doen (zij douchen, ik eten en boterhamdoos klaarmaken) en dan samen nog wat aan de ontbijttafel blijven hangen.

Waar ik saai mijn bruine boterhammetjes met een stuk suikervrije chocola naar binnen werkte, kreeg dochterlief dit voorgeschoteld :

pannenkoek

Havermoutpannenkoekjes, vers uit de vriezer.

Daarna was het tijd om voor vers brood te zorgen, ik ben nl van plan om vanmiddag ook nog een hongertje te hebben 🙂

Dat ik vroeg op was bewees de wasmachine ook om kwart voor 7, want dan had ze bijna een hele was afgewerkt (dat doet me er aan denken dat die was nog altijd in de machine zit, oeps !)

wasmachine

Onder het motto ‘als mijn nageltjes maar gelakt zijn’ lachte ik ook nog vrolijk naar mijn blote teen in mijn crisissokken (we moeten positief blijven nietwaar)

crisiskous

Even later (na dochterlief uit te wuiven) droeg ik ‘gjene piezjema en gjene peignoir’ en geen sokken meer en sprong ik onder de douche. Ik bespaar u de foto’s daarvan 🙂

Een stuk van mijn lingerie mag je wel zien, en dit omdat ik eindelijk mijn comfy BH gevonden heb !

de Dim bodytouch En ik zie nu dat die bij Zalando maar €29,95 kost, terwijl ik er in de Inno €35,95 voor betaald heb. Goed dat ik dat weet, want ik ga nog wat andere kleurtjes kopen van dit model.

Mijn slip is niet voor publicatie vermits ik toen ik ze al aanhad bedacht dat wit en wijnrood geen setje vormen 😦 Enfin, het moet lukken dat mijn oudjes in het patiëntenvervoer mij vandaag zo graag gaan zien dat ze mij gaan uitkleden.

Na mij helemaal toonbaar gemaakt te hebben, zijnde gekleed en mijn zet-een-bloempot-op-je-hoofd-en-snij-er-rond-kapsel in de plooi geblazen te hebben kon ik me nog even ergeren aan de decoratie van mijn wastafel :

20151001_065904

De waarom-vraag van elke dag : waarom kan die tandenborstel  en tandpasta niet in de kast gezet worden en dat glas naar de keuken gedaan worden ? Kere-ke-were roepen naar de dochter zou niet helpen allicht.

Positivity, wat was dat ook alweer ?

Ach ja, de zon schijnt ! En nu die was buiten !!

 

 

 

 

11 gedachtes over “De nieuwe #boostyourpositivity campagne

    • Mijn maat is voorlopig ook niet voorradig. Maar ik heb achteraf gezien dat ik de foute link heb gepost. Mijn model heeft een beugel en is enkel in zwart en wit verkrijgbaar, en hij kost ook €3 meer. Maar ja, goede ondersteuning mag wat kosten zeker ?

Wat ben ik blij dat u reageert !

