Kinderpraat

Ik zie dat wel eens passeren bij jonge moeders, wat de kroost zoal uitkraamt. Hier mag ik het geen kinderpraat meer noemen want het komt van een 18-plusser :

Ik : “Moet je een Swiffer meehebben naar je kot ?”

Zij : “Waarvoor ?”

Ik : “Om het stof af te doen”

Zij : “Ik doe dat nooit”

Ik heb veel te veel achter dat kind haar kont gelopen vrees ik ๐Ÿ˜ฆ

Deze week onderweg met het geleende karretje :

Ik : “vind je ook niet dat die auto zo trilt” (als we stilstonden voor de verkeerslichten)

Zij : “Ja, straks gaat alle cellulitis van onze billen trillen”

Spreek voor uw eigen kind, ik kijk nooit achterom, dus voor zover ik weet heb ik geen cellulitis ๐Ÿ™‚

Vanmorgen, na het afhalen van haar rijbewijs bij het gemeentehuis. Hoewel ze er totaal geen zin in had, moest ze zelf rijden van mij :

Zij : “Oeps, ik heb precies tegen iets geduwd”

Ik : ‘”Misschien is het daardoor dat die ruitenwissers zo tekeer gaan”

Ik zal het maar steken op weer wennen aan onze auto na de rijschoolauto zeker?

15 gedachtes over “Kinderpraat

Wat ben ik blij dat u reageert !

