F*ck de emancipatie

Ik wil :

  • Een man die als de goot overloopt op de ladder gaat staan en de vuiligheid uit diezelfde goot haalt
  • Testosteron en veel kracht als iets weer boven mijn krachten uitgaat en ik mij een machteloos klein kind voel met zelfmedelijden (lees : véél zelfmedelijden)
  • Iemand die als het tuinhuis verven tegenslaat mij belet om die borstel nog ter hand te nemen en de rest voor mij doet
  • Iemand die vadert over mijn schatjes slash (soms) etterbakskes van kindjes
  • In hetzelfde huis wonen van mijn lief. Ik ben het zo beu om  kilometers te moeten rijden om mekaar anderhalf uur te zien
  • Wakker worden naast mijn lief

Ik zal in ruil de strijk doen, eten maken, het huis proper houden en proberen het zonnetje in huis zijn.

Sorry schat, last van de hormonen 🙂

Morgen hopelijk beter …

P.S. De dakgoot is al proper

 

23 gedachtes over “F*ck de emancipatie

  1. Mag die, een echte man zijnde, dan ook in huis rondlopen in zijn onderbroek rondlopen, en boeren laten en aan zijn gat krabben wanneer het hem blieft?
    Maar laten we hopen dat het kan in de nabije toekomst 😀

    • In huis rondlopen in onderbroek : enkel van het toilet naar de slaapkamer, liefst niet als grote dochter net de trap op komt (verontwaardiging bij haar – gisteren meegemaakt) De rest allemaal liefst niet (ben je nu de winden niet vergeten ?) 🙂

    • Zeker als je migraine hebt en er ook nog veel water in die dakgoot staat. Nota aan mijzelf : in de zomer bij droog weer eens in die dakgoot turen en ze dan eens uitkuisen. En nota aan de vogels : ga ergens anders takken verzamelen mijn dakgoot dient daar niet voor !

Wat ben ik blij dat u reageert !

