Op 16 augustus 2010 nam hij een lijn in mijn agenda

Scan 27

Een beetje later nam hij me helemaal, de snoeper 🙂

Merci schat voor 5 mooie jaren !! Jammer dat we deze ‘jubelee’ niet samen kunnen vieren !

Ik smijt een kus naar Firenze nu en hoop er gauw één (hoewel, je moet er niet gierig mee zijn) terug te krijgen !

23 gedachtes over “Op 16 augustus 2010 nam hij een lijn in mijn agenda

    • Toevallig onlangs die agenda teruggevonden bij het opruimen van een kast. Behalve dingen die ik absoluut niet mocht vergeten, feestjes en praktische zaken stond er dat jaar niet veel in die agenda.

Wat ben ik blij dat u reageert !

