Happy birthday to me

46 vandaag

Veel felicitaties gekregen en ook dit :

“ja Mams, de leeftijd van de shapewear is aangebroken”

Van uw eigen vlees en bloed moet je ’t hebben …

Enfin, ik laat het niet aan mijn hart komen. Naast die shapewear zal ik dan ook een glimlach dragen, zo ben ik meteen helemaal gekleed πŸ™‚

32 gedachtes over “Happy birthday to me

    • HΓ© zeg, wat ben ik blij dat je hier nu een reactie zet. Ik dacht al een tijdje dat je niet meer schreef, maar blijkt dat jouw blog uit mijn reader is verdwenen (heb ik de laatste tijd vaak met WordPress, blog niet verwijderd en toch geen updates meer krijgen) Ik heb gisteren in een ander blog pas gelezen dat jij nu in Ierland woont. Ik ben nu nog met vakantie, maar eens thuis ga ik bijlezen. Ierland gedomme, ik ben daar zoveel geweest in het verleden …
      Bedankt voor de felicitatie !

  1. Proficiat, bij mij staan er een paar jaartjes minder op de teller (echt maar een paar hoor) maar ik ga voor de levenswijsheid die je uitstraalt. Ik geniet echt van je schrijfsels. En hoe mooi toch, gekleed met een glimlach, daar sta ik ook voor!

Wat ben ik blij dat u reageert !

