“Volgende week zondag slaap ik al in een vreemd bed”

… zei het lief zondag toen we op de tram zaten van de Gentse feesten naar Gent Expo.

Waarop ik repliceerde : “Zolang het maar met geen vreemde vrouw is, kan het me allemaal niet schelen”

En toch … het kan me allemaal wél schelen ! Feit is dat ik al die weken dat hij naar Rome fietst zijn bed niet ga delen, we niet samen een stapje in de wereld zetten, niet gaan wandelen, geen koffie gaan slurpen, niet ‘gewoon’ samen gaan zijn (wat is trouwens gewoon voor iets wat zo goed voelt ?)

Het is allemaal zo dubbel. Enerzijds het hem zo erg gunnen om die tocht te doen, weten dat hij hiermee een lang gekoesterde droom kan waarmaken. Anderzijds jaloers zijn omdat ik niet mee kan, bezorgd zijn om eventuele gevaren, hem in één stuk willen terugzien (min een ‘schelletje’ buikvet waarschijnlijk)

Wel schat : Geniet ervan ! Doe voorzichtig ! Zorg voor je lichaam (eten, drinken, slapen) Mis me genoeg, maar niet teveel. Kijk voor twee naar alle moois wat je tegenkomt en neem me later mee naar de hoogtepunten.

Deal ?

HIER kan je de tocht meevolgen, nieuwe berichten kunnen vanaf zondagavond (of iets later – de webmaster is ook op reis) online komen.

8 gedachtes over ““Volgende week zondag slaap ik al in een vreemd bed”

Wat ben ik blij dat u reageert !

