Eén beeld kan veel zeggen !

Zoals dit :

IMG_0001

Hoe lees je dit ?

De zwarte aantekeningen zijn de laatste vier dagen van de blok en examens van grote dochter, die is dus al sedert vorige week vrijdag rond de middag in vakantiestemming.

De Piepedol telt niet in blokdagen, maar noteert enkel de examens, bijgenaamd ‘The Great Depression’.  Ze wou er zelfs zodanig snel vanaf zijn dat ze zelfs op zaterdag en zondag een examen had ingeschreven 🙂

Maar eerst moet dit weekend nog passeren…

Het tweede weekend van juni dat zoals altijd een kermisweekend is in ons dorp en vaderdag ook, dag op dag 6 jaar nadat de meiden vaderloos werden …

Maar gelukkig is deze maand de 13° een geluksgetal, iets als ‘The Great Anti-depression’ One Direction in Brussel ! Geluk voor kleine dochter dan wel … Ik zou al blij moeten zijn, ze vindt haar dear sister een veel betere compagnon om haar gezelschap te houden tijdens het concert, maar vermits ik nog altijd taxi moeder ben verandert dat niet veel aan de zaak.  Integendeel zelfs, wat ga ik al die uren in Brussel doen in mijn ééntje.  Was Bruno nu nog vrij geweest, we zouden gezellig kunnen gaan tafelen, maar helaas …

Dus stel ik hier maar een aantal vragen :

  • Wat kan een vrouw alleen in Brussel gaan aanvangen op een zaterdag tussen pakweg 17u30 en 23 u ?
  • Welke parking aan de Heizel is het dichtst bij het Koning Boudewijnstadion ? (Rode Duivelsfans moeten dat weten)
  • Kan ik daar eventueel een tram nemen naar ergens anders in Brussel waar het goed toeven is ?
  • Is er rond het Koning Boudewijnstadion gelegenheid om iets te gaan eten ?
  • Welke buurten in Brussel zijn absoluut te vermijden ?

Ik lees het graag in de commentaren !

6 gedachtes over “Eén beeld kan veel zeggen !

  1. Op FM Brussel vind je een heel leuke gids (die je gratis kan aanvragen volgens mij), met leuke adresjes verspreid over heel Brussel.

    Heb je het atomium al ooit bezocht? Dat ligt daar vlakbij, of een filmpje doen?

    Vlakbij heb je een heel lekkere chinees, als dat je ding is, op 2 minuutjes van het stadion

Wat ben ik blij dat u reageert !

