Liefste dagboek : een terugblik

IMG_7442

De Piepedol, toen vakantie (net als nu nog altijd uiteraard) nog ‘luek’ was, en memé en pepé ook … Tijden veranderen helaas  😦

9 gedachtes over “Liefste dagboek : een terugblik

  1. ik ken dat ook hoor, de problemen met onze dochter werden ook nooit serieus genomen door mijn schoonfamilie, totdat er daar ook problemen opdoken. Jij hebt het bij het rechte eind. Laat ze maar, ze moeten maar zelf terugkomen.

  2. Vergeef hen, ze weten niet beter. Verloren in belachelijke “waarden”. Ik zou wel een ir. op mijn kaartje kunnen zetten, maar geen haar op mijn hoofd denkt eraan of geeft daar extra waarde aan tov een ander. Ik had de competenties, meer niet. Laat het/hun eigenwaan/hen wegwaaien met de wind.

Wat ben ik blij dat u reageert !

