Ode aan veel lieven

Nee lieve schat je krijgt/hebt geen concurrentie, ik ga gewoon eens vreemd zonder dat daar  brokken van komen 🙂

Met deze MADElieven bijvoorbeeld die zo mooi staan te wezen in het gemeenteparkje dat grenst aan mijn tuin.

IMG_7430

IMG_7431

Cuties !

15 gedachtes over “Ode aan veel lieven

  1. Ik vind dat zo schoon!
    Mijn oma had een mini stukje gras, maar dat stond wel vol met madeliefjes! Uren zat ik daar in bloemenkransen te vlechten of knoopjes te maken voor mijn trui.

    Hier thuis willen ze niet groeien, pisbloemen (of mooier gezegd paardenbloemen) hebben we wel in overvloed!

    • Ik ben daar redelijk gerust in, de gemeentewerkers komen hier hoogstens om de 3 weken eens langs, en gooien dan alles wat in hun weg ligt gewoon in de tuinen van de mensen die errond wonen (echt met eigen ogen gezien en er hen op aangesproken ook !)

Wat ben ik blij dat u reageert !

