Merci Jef !

De passata-story deel 2:

Mocht dit voorval een tiental jaren geleden gebeurd zijn, ik had het boeltje opgekuist (mopperend weliswaar), alles wat slecht was weggegooid en voor de rest zou dit verticaal geklasseerd geweest zijn.

Tegenwoordig is dat anders.  Met digitale fotografie, en het internet waar je overal contactgegevens van firma’s kunt vinden, zou je maar gek moeten zijn om niet te gaan reclameren (of doen jullie dat niet ?)

Ik mailde dus naar Colruyt, voegde foto’s bij van de verloren producten en hoopte op respons.  Die kwam er al gauw, in de vorm van een mail waarin me verteld was dat ik terugbetaling voor de passata kon krijgen, en de vraag naar mijn volledige adresgegevens, telefoonnummer en het filiaal waar ik het meest mijn boodschappen ging doen.

En nog was ik niet tevreden, ik had meer schade dan de tomaten alleen, de bewijzen waren hun toch toegestuurd niet ?

Ik mailde het volgende terug :

‘Mag ik nu zeggen dat ik het allesbehalve gul vind dat ik enkel de passata terugbetaald word ? Alle andere producten die naar de vuilnisbak verwezen zijn hebben toch ook hun waarde ? (zie mijn tweede mail gisteren met foto’s daarvan)’

En toen werd het stil in de mailbox …

Groot was mijn verbazing toen ik ’s avonds nog telefoon kreeg van een medewerkster van het filiaal waar ik vaak winkel, met de boodschap dat zij al mijn foto’s ook toegestuurd gekregen had en dat ik de volgende keer dat ik langskwam maar moest vragen naar haar of de gerant, en dat ik dan alle producten gewoon gratis mee mocht nemen uit de winkel.

Het is dus niet alleen omdat ik prijsbewust winkel dat ik naar Colruyt ga, die klantenservice vind ik ook gigantisch belangrijk !

Alleen het feit dat mijn vuilniszak een apart geurtje verspreid in het tuinhuis doet me nu nog denken aan het nare feit.

Advertenties

13 gedachtes over “Merci Jef !

  1. Waw… sjiek inderdaad, dat zou ik nooit verwacht hebben van de Colruyt.
    Ik zou ook (helaas) zoals je in je eerste alinea zegt, zo reageren omdat het meestal (met of zonder internet) het sop de kolen niet waard is. Als ge een beetje tegenslag hebt zouden ze nog durven zeggen of vragen of het zelf niet gedaan hebt…

  2. Tof van hen!!!
    Hoop dat ze bij Collect & Go ook zo luisterend zijn, want de opmerkingen die ik bij mijn boodschappen schreef voor afgelopen zaterdag,w erden gewoon genegeerd waardoor ik nu met de foute shampoo opgezadeld zit. Tssss.

Wat ben ik blij dat u reageert !

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s