Such Fun !

Ik moest vanmorgen spontaan aan Miranda denken toen ik op weg was om van wellness te gaan genieten ‘in opdracht van’ winkelketen Fun.  Geef toe, er zijn toch zwaardere opdrachten in het leven 🙂

Helaas was ik vanmorgen niet alleen op weg.  Grote dochter had zelfs de moeite gedaan om eens geen schoenen met hakken aan te doen, er kon dus – het nuttige aan het aangename koppelend – een rijlesje van af. (noot aan dochter : dat voorlopig rijbewijs vervalt over exact 4 maanden en 6 dagen, je kunt zien dat er tegen dan een definitief rijbewijs in je portefeuille zit !)

De helaas van de vorige paragraaf duidde wel niet op haar rijpraktijken, maar heeft alles te zien met mijn gul zijn als moeder, ik heb de wellnessbon nl op mijn beurt cadeau gedaan aan de oudste.  Het nieuws van die bon kwam er al aan toen ze in de januari-blok zat, en toen zag ze uiteraard een rugmassage heel erg zitten.

Wij dus samen op weg vanmorgen.  Om een Vivabox me-time te gaan opdoen (op de Site van Fun kijken onder ‘Party’ en onderaan klikken op ‘cadeau’ en u vindt die zo terug) We kozen voor Yanko Wellness in Deinze, omdat deze zowat de dichtste was bij ons boerendorp, en omdat de aangeboden lichaamsverwenning daar het beste in het kraam van de dochter paste.  Zij is namelijk als violiste niets met gelnagels iets wat in andere centra soms werd aangeboden.

En zelfs al waren we daar iets te vroeg, we werden er dadelijk goed ontvangen.  En niet dat ik dacht dat mijn kind daar gemolesteerd ging worden, ik ging toch mee naar boven i.p.v. beneden te wachten.  Dit verslag indachtig leek me dat nog zo gemakkelijk.

We kwamen een mooie, in bruintinten ingerichte ruimte binnen (zou het daarom zijn dat ik de hele tijd aan chocolade moest denken ?) Na een beetje uitleg mocht de dochter uit vier geurtjes van massageolie kiezen, en na bovenaan ontkleed en horizontaal gelegen te zijn kon de verwennerij beginnen.  Als eerste stond er een zeezoutpeeling op het programma, en vervolgens werd op het schone ruggetje olie gesmeerd en professioneel ingemasseerd.

IMG_0378

Blijkbaar heeft zo een massage wel een goed effect op het stresskonijn dat mijn dochter is.  Ze sprak van pure emotie bij het beroeren van bepaalde plaatsen en ook van een flinke energiestroom die ze voelde. Het is duidelijk, de dame van dienst kende haar stiel als de beste !  Er werd ook ruim de tijd genomen, de 20 minuten die het boekje vermeldde werden meer dan volgemaakt.

Even vriendelijk als we waren ontvangen, werden we ook uitgewuifd, met nog een bon voor een voordeelarrangement in de pollen.

Laat ik maar besluiten dat het fijn is om als blogger eens een cadeautje te krijgen, het is wel niet de bedoeling dat dit hier een commercieel blog wordt, maar de firma’s Torfs (ik zie in mijn statistieken dat ik al 110 potentiële klanten heb doorgestuurd naar hun site door hen eerder te vermelden) of Zalando of om mezelf én het lief te plezieren Marie Jo moeten zich vooral niet inhouden om me te contacteren 🙂

Wat Fun betreft : Als je op de eerder vermelde link van de winkel klikt, dan zie je daar een heel ruim aanbod.  Mensen met kleinere kinderen zullen daar zeker hun gading vinden aan speelgoed (voor binnen en buiten), en wij volwassenen dromen van een lange warme zomer met alles wat ze daar aanbieden voor huis en tuin.

e5c5e63ed9ac23b135da259bb6e1137c

9 gedachtes over “Such Fun !

  1. Verdorie, ik had van de Fun een mail gekregen voor een ‘samenwerking’ maar heb die gewoon geweigerd omdat ik geen kinderen heb… dacht namelijk dat die enkel speelgoed verkochten. What was I wrong!

Wat ben ik blij dat u reageert !

