Ik moet dringend iets doen aan de gleuf van mijn brievenbus

Niet dat ik klachten kreeg van de post (size matters bij BPost !) over lengte en breedte van het ding, maar omdat er zo een grote shit doorheen gaat.

Ik moet dat dringend verhelpen met een sticker die (zou moeten) verhinderen dat er nog reclamedrukwerk en regionale pers op mijn adres toekomt. (nota aan mezelve, na dit schrijven print je dat hier direct af !) Ik erger me trouwens niet alleen de kwaliteit van de pers, maar nog meer aan de pak papier die zo week na week verspild wordt (ocharme al die bomen die daarvoor gekapt worden).

Gisteren had mijn brievenbus de grote eer om ‘De Meetjeslander’ te ontvangen.  Op de site van dat blad vind ik het doel terug :

‘Wekelijks geeft De Meetjeslander een ruim aanbod van objectieve, regionale berichtgeving. Met ook enkele vaste rubrieken als de opinie, santé, foto van de week, … spreekt De Meetjeslander elke week opnieuw een breed publiek in het Meetjesland aan.’

Vermits ik (wegens mijn woonplaats) behoor tot dit breed publiek heb ik de krant ook eens doorbladerd.  De volgende hoogstaande journalistiek wil ik u niet onthouden :

Vermoeden van tentsletje in Boekhoute

Lees en ween !

Om die vrouw die haar ‘gerief’ nu kwijt is, om de onvolledigheid van de informatie : er had toch op zijn minst een chassisnummer van die Tarzan mogen bijstaan, bouwjaar en aantal ‘draaiuren’ ontbreken ook en tot overmaat van ramp is het artikel niet ondertekend waardoor de eigenares niet kan klagen bij de schrijver dat hij/zij haar voor slet heeft uitgemaakt.

Voor u denkt dat ik me dat al te persoonlijk aantrek : IK ben mijn Tarzan NIET kwijt ! Mijn mannetje doet zijn werk uitstekend dus ik heb dat niet nodig.

En nu moet u me excuseren, ik ga van gleuf(klep)versiering doen.

10 gedachtes over “Ik moet dringend iets doen aan de gleuf van mijn brievenbus

    • Is ondertussen gedaan ! Ik was nog even benieuwd toen de nieuwe pak reclames de brievenbussen van de buren sierde, maar het is in orde. Zelfs de postbode houdt zich eraan (geen Aldifolder op maandag bvb)

Wat ben ik blij dat u reageert !

