Zayn Malik

Jongen toch, die timing kon toch stukken beter !!

Zoals ik al eerder zei heb ik een Directioner (fan van One Direction) in huis.

Datzelfde broedsel heeft momenteel examens.

En vandaag kwam het nieuws dat Zayn de groep verlaat.  Niet na de wereldtournee, niet na het uitbrengen van het vijfde album, nee, nu, sebiets.

Dat ze niet dood wil gaan zonder hem ooit in levende lijve gezien te hebben zei mijn Dolleke, dat er nu niemand zijn hoge noten gaat kunnen zingen, dat het concert in juni niet goed gaat zijn zonder hem, …

Een drama dat hier meer dan 1 richting uitgaat 😦

Ik hoop alvast niet de richting van een slecht rapport, want ze was zo goed aan het studeren de laatste dagen.

Volgens mij zijn vandaag een paar puberharten gebroken …

11 gedachtes over “Zayn Malik

Wat ben ik blij dat u reageert !

