Over smaak valt niet te twisten

Of op zijn Vlaams : ‘elk zijn goesting’

Ik heb het niet begrepen op kledij met opschriften op, en dat is zacht uitgedrukt.

Mijn Piepedolleke schaft zich soms al eens, wat ik ‘voddekesmode’ noem aan.  Je weet wel, zo van die t-shirtjes die daar hangen te hangen, die een mens nooit flatteren, waarvan de opdruk aan strijkijzers blijft plakken en bovendien meestal in een ver Aziatisch land door slecht behandelde en betaalde arbeiders worden gefabriceerd.  Die worden dan hier wel goedkoop verkocht (alhoewel nog veel te duur voor wat het maar is)

Er zijn ook mensen die opschriften op textiel als statussymbool zien, de Abercrombies, Hollisters, … van deze wereld, waarvan sommigen op anderen die dat niet dragen neerkijken.

Misschien ben ik op dat vlak met niet genoeg verstand bedeeld geweest, maar ik snap dat niet.

Ik moet er dus niets van weten zei ik al.  En toch kon ik vanmorgen niet anders dan lachen toen dit exemplaar onder mijn strijkijzer vandaan kwam :

IMG_0375

Puberhumor …

 

 

8 gedachtes over “Over smaak valt niet te twisten

  1. Geniale jeugd. En ik heb duusd T-shirts met opschriften. Het lief ook. Als ge wilt speel ik eens wat fair online winkels door. Fair in prijs en Fashion. En ook enorm cool.

  2. Leuk !
    Persoonlijk denk ik dat zowat alle kledij (met of zonder opdruk) “in een ver Aziatisch land door slecht behandelde en betaalde arbeiders worden gefabriceerd”.
    Persoonlijk ben ik helemaal te vinden voor t-shirts met opdruk. Sommige ervan zijn zalig. Maar ik ben wel nog altijd een beetje merkgevoelig.

Wat ben ik blij dat u reageert !

