’t Is godgeklaagd !

Bijna dag op dag een jaar geleden stak ik al een klaagzang af, en nu is het toch wel weer van dat zeker …

Alleen erger.  Er is nu nog een hardnekkige huid(kledij)uitslag bijgekomen :

IMG_0373

Waar heb ik dat toch aan verdiend ? 😦

 

PS : al wie wil klagen over de on-elegantie van mijn crocs, ik blijf ze dragen tot ze het begeven van plastiekmoeheid.  Ze waren nl ooit van mijn moederke, ik sta dus letterlijk in haar schoenen als ik ze draag en dat vind ik een fijne gedachte !

8 gedachtes over “’t Is godgeklaagd !

Wat ben ik blij dat u reageert !

