Special delivery

IMG_0361

Wat een moeder zoal niet vindt in haar brievenbus.  Even eentje op het matje roepen.

PIEPEDOLLIE !!!

P.S. Denk goed na kind, iemand die verliefd is op jouW past helemaal niet in het kraam van je moeder 😉

24 gedachtes over “Special delivery

    • Ik heb stiekem eerst een foto van het briefje genomen en het dan onder haar neus gestoken. Haar gezicht toonde eerst een mengeling van verrassing en onbegrip om daarna in lachen uit te barsten en direct 1 van de vriendinnen als schuldige aan te duiden.

  1. Veel te kritisch, Eilish. Pas maar op dat dat kind dankzij jou geen oude vrijster wordt. 🙂 Ik denk dat er maar weinig zijn op die leeftijd (in de veronderstelling dat het ook een puber betreft) die zonder fouten schrijven.

  2. Hahaha. Briefje aan uw ramp plakken. “Stop met naar haar kont te kijken en het is jou, niet jouw.”

    PS: Mijn eerste ontvangen liefdesbrief heb ik met rood gecorrigeerd, bovenaan had ik er ‘gebuisd’ opgeschreven om dan terug te sturen. Dat is het precies ook niet echt :p

Wat ben ik blij dat u reageert !

