In anteprise**

Ochtendlijke conversatie :

Ik : “Hoeveel tijd krijg ik deze keer om mijn keuken te poetsen”

Poppemieke : (die mijn keuken al een aantal weken als haar studeerkot beschouwt) “Als je er nu aan begint, 17 minuten”

This is progress people ! De vorige keer kreeg ik maar 9 minuten ๐Ÿ˜ฆ

Nog 17 lange dagen (voor haar waarschijnlijk nog langer dan voor mij) te gaan …

Het poetsen gebeurde dus vanmorgen vroeg **op een drafje

12 gedachtes over “In anteprise**

  1. Hier thuis is mijn zus aan’t blokken. Op haar kamer, maar toch heeft iedereen er last van. Eten moet op een bepaald uur, wij mogen niet uitslapen (iedereen deelt mee in haar miserie) en ’s avonds mag de tv niet te luid.
    Ik kijk uit naar 31 januari, dan heeft ze gedaan!

    • Inderdaad, iedereen deelt mee in studiemiserie. Vanmorgen nog waren mijn vriend, de Piepedol en ik ietwat te luid aan het praten op de gang en we kregen al de mededeling te slikken of onze decibels niet wat minder konden. Zucht !

Wat ben ik blij dat u reageert !

