Vele hemels boven de zevende

Contentement. Deze foto straalt dat uit voor mij :

IMG_0306

Om de verspreide wensen die de vensterboord versieren van mensen die belangrijk zijn in het leven.

Om het winterzonnetje dat van die plaats de ideale leesplek maakt om de titel van dit stukje te lezen bvb.

Om me daar te kunnen neervlijen en te bedenken dat 31 december niet meer de verjaardag is van de echtgenoot (zou Abraham gezien hebben vandaag) maar de laatste dag van het jaar die ik met een geweldige partner mag vieren in het nog groter gezelschap van mijn familie.

Om het feit dat mijn huis zo een fijne thuis is geworden.

Ik zou bijna zeggen : kom hier dat ik u (allemaal) kus

Zo content !

 

(De vermelde boeken ben ik tegengekomen op een ander blog en zijn echt een aanrader ! Mijn kerstcadeaubons zijn goed besteed)

25 gedachtes over “Vele hemels boven de zevende

  1. Dat hoekje ziet er inderdaad erg verleidelijk uit om je in te nestelen en lekker weg te zakken in een goed boek. Of door het zonnetje naar dromenland gebracht te worden.
    Geniet van deze mooie laatste dag van het jaar.
    Een mooi uiteinde toegewenst!!

  2. Een zeer gezellig hoekje, daar bij je thuis. Ik zou me er zo kunnen neervleien om een boek te lezen of een dutje te doen :).
    Het geluk van vandaag telt, niet de gebeurtenissen van het verleden of de toekomstplannen die je maakt. Blijf dit koesteren in 2015 !

  3. ja, tof plekje! Het boek gaf ik cadeau aan mijn moeder voor haar nieuwjaar (met de gedachte dat ik het dan later eens van haar ga lenen om ook eens te lezen). Prettig 2015!! En veel plezier in de verderzetting van uw dagelijkse activiteiten!

  4. Pingback: Liebster award | second part of my life

  5. Pingback: Whereabouts (4) – second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

