Er wordt hier afgeteld

IMG_0298

sssst, niet storen, blokstudent in the house !

Stiekem, nee, eigenlijk helemaal niet stiekem, tel ik even hard mee !

14 gedachtes over “Er wordt hier afgeteld

  1. Brrrr, doet me even terugdenken aan mijn uniefperiode… blokken tot een uur voor het kerstfeest. Niet leuk ! Ik wens haar heel veel moed en doorzettingsvermogen. En ook veel succes uiteraard.

  2. Waw, zo plichtsbewust al 42 dagen op voorhand besefen dat er examens aan komen. Kan ik mijn drie oudsten op cursus sturen? Die weten zelfs twee dagen op voorhand niet wat er op hun programma staat, no kiddin’ ! Succes voor de dochter!

Wat ben ik blij dat u reageert !

