Oeps !

Toen de schoonma het over cadeau-ideeën had voor kerst zei ze dat haar sensoa-toestel stuk is.  Uiteraard dat daar geen goeie koffie uit komt, een Senseo is véél beter !

De ‘schone’ koffiekopjes zijn op 3 na ook allemaal aan hun einde gekomen (schoonpa zijn schuld, natuurlijk dadde !) Die wil ze ook nog vervangen zien.  Nu zijn we wel blij als ze op voorhand aangeeft wat ze graag wil krijgen (onze inspiratie is vaak op, die mensen hebben niets tekort), maar als ze bij die kopjes zegt dat het er moeten zijn met roze ‘blommekes’, dan weet ik dat die zoektocht toch niet zo simpel gaat zijn.  Tenzij we van vintage gaan doen en gewoon naar de Kringwinkel gaan 🙂

Het vrijwilligerswerk is ook altijd een bron van inspiratie.  Dat er een man een prestatie-operatie heeft gehad bijvoorbeeld.  Pas op, misschien is de term nog zo verkeerd niet, het zou natuurlijk kunnen dat een man niet meer presteert als er iets mis is met het prostaat.  Slappe lag (again OEPS ! heb ik dat echt zo geschreven ?) laCH dus, inhouden in de wagen, try it !

De Piepedol en het examen godsdienst : “nee kind, Jason is GEEN apostel !” Dat ze de namen van de apostelen überhaupt nog moeten kennen in een 4° middelbaar. De teloorgang van goed onderwijs ? Zucht !

12 gedachtes over “Oeps !

  1. Ik heb ooit hardop moeten lachen tijdens het zorgoverleg (dat door mij geleid werd) toen de echtgenoot van de patiënte stelde dat de kinesist die bij zijn echtgenote zou ingeschakeld worden haar op haar benen moet hebben. Klinkt misschien logischer dan op de tanden, dat wel, maar ik kon me toen echt niet inhouden. Ik lag gewoonweg in een deuk. ‘k Heb er wel een kwinkslag aan gegeven. ‘k Denk niet dat de beste man doorhad waarom ik zo moest lachen.

    • Ok, ze doet het toch maar, onze buurvrouw kloeg over het feit dat de buurman niet op de homotrainer wil. Trouwens, ’t was niet die buurman met de ziekte van Pakistan, maar ene andere.

  2. woeha, zalig toch! en bij mijn ouders zijn ze dan nog eens rotsvast van hun gelijk overtuigd, en als je het dan zwart op wit toont dan is dat stom, want het zou zo moeten zijn zoals zij het zeggen! maar anders zijn het aangename praatjes meestal 🙂

  3. Pingback: De Blog Top Drie tag | second part of my life

Wat ben ik blij dat u reageert !

