We gaan weer vogelen

In eigen tuin doen we dat met zicht op een langwerpig netje waar een kilo pinda’s in kan en een koker vol met mezenbollen (die de mezen links laten liggen, begrijpe wie begrijpen kan)

In de tuin van mijn schoonzusje gaan ze dat binnenkort met zicht op dit doen :

IMG_0288

IMG_0290

De verpakking zit de duidelijkheid van de foto’s een beetje in de weg, ik weet het, maar dat hier een vogelfeestmaaltijd gepresenteerd is daar kan je toch niet naast kijken.

Waarom komt nu spontaan Ria Valk in mij op ? 🙂

 

3 gedachtes over “We gaan weer vogelen

  1. Oh wat een bofkonten zijn die vogels!!
    Ziet er erg leuk uit.
    Ik wil dit jaar ook een aantal plaatsjes in de tuin reserveren voor de vogeltjes.
    Onze kleine krijger is een held op sokken en bekijkt alles het liefst achter glas, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.

Wat ben ik blij dat u reageert !

