Eerlijk gezegd, ik was niet zeer vereerd

Al spraken ze me nog aan met : “sehr geerhte”

Al kreeg ik er een zeer spontaan ‘portret’ bij voor 35€

Al is het fijn om nog eens terug te denken aan dat weekend Eifel begin november, ik had geen behoefte aan een materiële erinnerung

1655835_978212585527762_3316438123637001542_n

Tja, ik kan bezwaarlijk zeggen dat ik het niet was.  Zelfs al was mijn zonneklep naar beneden (altijd bij mij, zelfs bij donker) ik had de straal licht wel degelijk goed gezien 😦

Eigen schuld, dikke bult !

Ik kan alleen maar blij zijn dat de tarieven voor boetes in Duitsland niet zo hoog liggen als bij ons.  Hier zou me dat 130€ gekost hebben !

Spijtig dat mijn kaart van het minder mobielen vervoer niet duidelijker op de foto staat, anders zou ik CM aanspreken voor sponsoring in ruil voor wat reclame 🙂

16 gedachtes over “Eerlijk gezegd, ik was niet zeer vereerd

  1. Tja… Ik ben nu zelf aan het leren rijden, en ik voel heel goed dat die snelheidsbeperkingen er niet zijn om te pesten, maar omdat het nu eenmaal veiliger is om op die plaatsen een beperkte snelheid aan te houden. Blij voor jou dat de boete niet te hoog is, en hopelijk een goede reminder voor een voetje op de rem…

  2. Je bent er inderdaad vrij goedkoop vanaf gekomen in vergelijking met de boetes alhier.
    En tiens, flitsen de Duitsers vooraan op de auto, hoewel de achterste nummerplaat de enige officiële is? In dat geval vrees ik dat ik ook hang. (Twee weken geleden naar Duitsland geweest en ineens zag ik, eh, een “bliksem” voor me. Scheisse.)

  3. Ik dacht dat dat niet mocht, vooran flitsen. Iets met de wet op de privacy ofzo. Want stel nu dat er iemand naast jou zit die daar in principe niet hoort te zitten… Gelukkig valt de boete nog mee en hopelijk denk je de volgende keer nog eens na. 😉

Wat ben ik blij dat u reageert !

