Une quinzaine

… jaren die de Piepedol op de teller heeft vandaag.

Het is de bedoeling naar school te gaan MET traktatie, ook al was dat vorige week helemaal niet nodig en was het dus gisterenavond last-minute werk.

Mag ik jou nu nog wel puber noemen, dochter ?

Of klinkt mademoiselle beter in je oren ?

Enfin, je blijft mijn jongste die vandaag toch al 15 wordt

Proficiat, en smak, smak, smak !

 

7 gedachtes over “Une quinzaine

  1. Dikke proficiat! Ik kwam zelf indertijd (nu ben ik dat al gewoon) tot de verrassende vaststelling dat dat een heel fascinerende fase was, waarin je je kinderen volwassen ziet worden (en er aan tafel al over iets anders kan gesproken worden dan “zit stil”, “zorg dat dat glas niet omvalt”, enz.). Je wordt zo ontzettend bang gemaakt voor die puberperiode (en die kan bij momenten idd nogal heftig zijn), maar al bij al vond ik het vooral boeiend en leuk. En dat wordt er alleen maar beter op.

Wat ben ik blij dat u reageert !

