Dan doen we toch zelf die economie draaien zeker !

Bovenstaande titel lijkt het motto van de dochters te zijn tegenwoordig.

Online shoppen, een vergif is het zeg ik u, van dat soort waar ikzelf ook graag eens van proef.

Op geen tijd hebben om naar de winkel te rijden kan ik het niet steken, grote dochter wel.  Die wou nl een nieuwe jas voor haar verjaardag en daarvoor werd gemakkelijk wat kapitaal bijeengesprokkeld (wij doen hier graag van financiële cadeaus geven, kwestie van dan heel vrij te zijn hoe dat te besteden)

De zussen zijn ook op een leeftijd gekomen waarop ze al eens overeenkomen *praise de lord* ! Zo deed de ene de andere een online site bekijken met poppemiekeskleren in het kwadraat. Grote dochter was direct verkocht, een paar muisklikken verder was de ultieme mantel dat ook.

Mij zou je er niet mee over straat zien lopen, met deze mantel bedoel ik :

mantel

Hier beter te bekijken

A nee, ik pas niet meer in een extra small, grote dochter staat er beeldig mee en gêneert zich geen beetje voor de ietwat aparte stijl.

Over kleine dochter schreef ik al dat ze niet meer zo piep is en dat bij dat groter worden een ietwat andere stijl past dus zij had ook wel wat cash veil voor een folieke, dit

truitje

http://topvintage.be/nl/vintage-retro/50s-annie-cherry-top-burgundy

… werd zopas door de postbode bezorgd

Dat mijn lieve kindjes blij zijn met hun pakjes, daar twijfel ik niet aan. Mijn postbode blijft er goedlachs bij als hij komt bellen, maar of hij al die extra ballast op de fiets kan waarderen, ik betwijfel het.

8 gedachtes over “Dan doen we toch zelf die economie draaien zeker !

Wat ben ik blij dat u reageert !

